07 February 2021

Sentuhan Syahira - Crash

Di ruang kamarku adanya cahaya
Di ruang matamu adanya cerita
Langkahku berhenti
Sentuhanmu yang abadi
Di manakan ku cari dan mencari

Hadirnya dirimu tanpa ku sedari
Hadirnya kasihmu tanpa ku halusi
Akan ku mengerti
Dari sudut mimpi ke mimpi
Benarkah tetap di sini ku di sini

Berdirinya aku dan terus memburu
Ketika jiwaku menari dan terus menyanyi
Gemuruhnya aku dalam dakapanmu
Ketika alunan irama dan tanpa noktahnya
Namun ku tak pasti dan aku terus berlari
Di dalam bicara mana dia oh Syahira

 ...........S O L O...........

 

Berdirinya aku dan terus memburu
Ketika jiwaku menari dan terus menyanyi
Gemuruhnya aku dalam dakapanmu
Ketika alunan irama dan tanpa noktahnya
Namun ku tak pasti dan aku terus berlari
Di dalam bicara mana dia oh Syahira
Ooooohhhh...ooohhhhoooooooo...
Syahiraaaaa.......



No comments: