21 March 2013

Buaian Cinta - Success



Buaian Cinta - Success
Terlanjur aku mengucapkan perpisahan
Pertemuan tadi mengusik perasaan
Nostalgia bermain di ingatan
Engkau masih cantik dan menawan

Dulu kita muda keputusan berbeza
Panas baran yang diutamakan
Hakikatnya cinta juga sayang ini
Masih membara di dada

Walaupun dulu kita diberi pilihan
Mencari teman lain setelah bersengketa
Perasaan tidak dapat ditipu
Tak berjaya aku melupakan

Sentuh hati kecilku ini
Kejamnya aku menyakiti hatimu
Sehinggakan kau menitis
Airmatamu sayang

Maafkan aku perbuatan dahulu
Amat aku sesali berlaku
Kuingin menebus
kesilapan yang telah terjadi

Walaupun bertahun dan telah berpisah
Tak bermakna cinta kita luput di ingatan
Kasihmu yang kubawa
Mengulit lena membelai rindu

Akanku hamparkan permaidani biru
Menyambut cinta tulus darimu
Akanku ikatkan buaian baldu
Menatang kasih sayang dari hatimu

Setinggi menara harapanku
Ingin kembali mesra bersama
Meniti ranjau dunia yang ada
Mengenggam cinta sampai ke akhir hayatku

Download
Mp3

No comments: