27 February 2011

Sudah Tiada Tunasnya


Lagu ini asalnya berjudul Cinta kita Tinggal Irama daripada kumpulan Ukay 1991,tetapi Saari Amri telah memberi nafas baru lagu ini dan diberi kepada Amir Uk's

Sudah Tiada Tunasnya-Uk's
Setelah bertahun kau menyepi…
Membawa kemarahan di hati...
Aku bagai hilang arah kemudi…
Betapa waktu itu…
Tercabarnya maruah ku…
Peritnya pengalaman…itu…

Setelah luka aku terubat…
Kau jelma kini untuk merawat…
Merayu aku… seperti dahulu…
Biarlah aku maklumkan…
Kedudukan sebenar…
Sesungguhnya cinta kita…
Sudah tiada tunasnya…

*Semuanya tetap…
Abadi seperti mulai dulu…
Itu bukan bererti…
Untuk engkau bertakhta kembali...
Cukuplah aku menangis…
Dari perbuatan mu yang menghiris…

**Biarlah aku maklumkan…
Kedudukan sebenar…
Untuk ku terima mu…
Seperti dulu…
Ku sudah tawar…
Ulang *
Ulang ** 2x


kredit to Pak Kadok

Download
Mp3

No comments: