04 September 2021

Sambutlah Salamku - Alleycats

Seandai engkau cinta kepadaku
Cintailah sepenuh hatimu
Seandai engkau merindui aku
Datanglah sekarang melepaskan rindumu itu
 
Seandai engkau setia kepadaku
Setialah selama-lamanya
Seandai engkau sayang kepadaku
Janganlah dikau menyakiti hatiku ini
 
Setelah engkau jadi kekasihku
Janganlah berubah hati
Walaupun jauh dari pandangan
Jangan kau lupa kepadaku
 
Sambutlah salamku salam cinta
Yang wangi dan abadi
Sambutlah salamku salam rinduku
Yang teramat rindu
 
Seandai nanti kita dipisahkan
Mahukah engkau mencari aku
Seandainya nanti aku tiada lagi
Kenangilah cintaku yang setia bersamamu
 
Sambutlah salamku salam cinta
Yang wangi dan abadi
Sambutlah salamku salam rinduku
Yang teramat rindu
 
Seandai nanti kita dipisahkan
Mahukah engkau mencariku
Seandainya nanti aku tiada lagi
Kenangilah cintaku yang setia bersamamu
 
Seandai engkau cinta kepadaku
Cintailah sepenuh hatimu
Seandai engkau merindui aku
Datanglah sekarang melepaskan rindumu itu

No comments: