26 August 2021

R N R Band - Wings

Mmmm...yeah!
Memekik menjerit
Cari makan belum rasa letih
Berapa lama bukan terpaksa
Ginilah brader hidup rock "n" roll band....
 
Yo yo yo! Janganlah marah
Usah berdecit dan menggeleng
Biarpun lama asalkan suka
Tak kacau sesiapa hanya rock "n" roll band...
 
Di situ asalku
Zaman peminat rock "n" roll band
Aku menjerit aku melambai
Kerana suka bunyi rock "n" roll band...
 
Hmm..yeah!
 
Yo yo yo! Aku yang ghairah
Terus bergoyang yang malam dan siang
 
Awwwww.....
 
Sekarang bersama
Bernyanyi depan rock "n" roll band
Engkau gembira bukan terpaksa
Rentak bermula kugiran bergema
Ah.. Yeah!...
 
Di situ asalku
Zaman peminat rock "n" roll band
Aku menjerit aku melambai
Kerana suka bunyi rock "n" roll band
 
Berapa lama bukan terpaksa
Ginilah brader hidup rock "n" roll band
Biarpun lama asalkan suka
Tak kacau sesiapa hanya rock "n" roll band
 
Orang tak suka apa nak kata
Inilah sudahnya nasib rock "n" roll band
Akupun suka engkaupun suka
Orang tak suka akhirnya ...kena bannnnnn!!!
 
Rock "n" roll band
Rock "n" roll band
Rock "n" roll band

No comments: