28 September 2018

Stings – Bahagiakah Hidupmu?



Stings – Bahagiakah Hidupmu?
Mungkin kau sedang berbahagia
Setelah kau menyiksa jiwaku
Tetapi bahagiamu itu
Dari penderitaanku

Aku sekadar ingin bertanya,
Adilkah sikapmu itu
Sewaktu perlu kau cari aku,
Kini aku dilupakan...

Reff:
Sewaktu aku bersamamu
Kucurah segala kasih sayang
Kerna aku percaya padamu
Melihat zahir yang indah

Tapi hatimu sebaliknya,
Kau tak sejujur yang kusangkakan
Kelembutan yang engkau pamirkan
Sanggup menipu diriku

Wajahmu yang indah dipandang
Tapi hati tak ikhlas padaku
Bahagiakah hidupmu?

(*)
Kau yang tak pernah rasa beryukur
Dengan apa yang ada padamu
Tergamak memperdayakan aku
Yang jujur kepadamu...

[Interlude]
Back to: Reff, (*)

Aku sekadar ingin bertanya,
Adilkah sikapmu itu
Sewaktu perlu kau cari aku,
kini aku dilupakan

Setelah ada yang lain
Kau tinggalkan diri ini
Namun ku redha..

No comments: