08 March 2017

Marshella-Arrow



Dengarlah sayang lagu ku ini
Yang kuilhamkan hanya untukmu aduhai kekasih
 Izinkan aku membelai rindu
Lama terpendam dalam kehausan demi keranamu

 Aduhai kasih sudi kiranya
Mendengar keluhan musim berganti cinta yang abadi
Seindah pelangi laguku ini jadi temanmu
Buat selamanya engkaulah gadis yang aku cinta

 Marshella oo Marshella ku sayang
padamu kuserahkan hatiku yang kekosongan mengharapkan hadirmu
 Marshella oo Marshella ku sayang
kutitipkan rinduku agar cinta mengharungi melenyap kedukaan

 Apa yang pasti engkaulah
bintang yang menerangi gelapnya malam
menghiasi kamarku

 *
aku dan dirimu tak mungkin berpisah
walaupun berjuta ranjau berduri
tak mungkin berubah kasih kita ini pengorbanan
oooo...sehingga kini cinta setia ini
takkan kubiarkan kita terpisah

 ku tetap berdoa agar pertemuan kekal abadi
izinkan aku terus menyayangi janganlah kau pergi
pergi nun jauh

marilah bersama kita melalui segala rintangan
 Terasa sepi bila kau tiada
Aku menyanyi hanya lagu ini pengubat luka
 dengarlah sayang cinta setia ini
 takkan ku biarkan cinta yang suci murni ooo Marshella

No comments: