30 December 2011

Kenangan Dan Kenangan - Mel



Kenangan Dan Kenangan - Mel

Musim yang berganti tinggalkan aku
Melamun dengan igauan ngeri

Awan yang berarak dan menabur hujan
penantianku
Tanpa perlindungan tempat nak berteduh

Dari lambaianmu tidak ku menyangka

Ada kesulitan yang bakal kutanggung

Aku
terpesona kelembutan nada
Pujuk kata indah yang manis diucapkan


Lenalah aku semalam

Engkau yang membisik

Mahligai indah hanya bayangan hitam

Hampir
lumpuh cita-citaku

Menawan gunung tinggi harapan

Engkau bukan kekasihku
Kekasihku

Sudah demikian kemampuanku


Itu kenyataan

Mana mungkin

Aku tunduk lagi

Jika engkau masih beri tekanan


Hatiku pijar

Ku sembunyikan Jiwa terkilan
Apa
muslihatmu
Aku ini adalah seorang
Manusia yg perlukan hidup

Sudah biasa dan pengalaman

Erti tenang bakal akan aku kecap

Selamat
jalan

Download
Mp3

No comments: